ინტეგრირებული გაკვეთილი
|
|
გაკვეთილის
თემა:
|
ON THE FARM
|
სწავლების
საფეხური:
|
დაწყებითი საფეხური
|
კლასი :
|
IV
|
მოსწავლეთა რაოდენობა:
|
12
|
საგანი :
|
ბუნება, ინგლისური
|
მასწავლებლები:
|
ხათუნა დობორჯგინიძე ( ბუნების მასწავლებელი), თინათინ ქუმსიაშვილი (ინგლისური ენის მასწავლებელი)
|
გაკვეთილის
მიზნები და ამოცანები:
|
ინგლისურ ენასა და ბიოლოგიაში ფერმასთან დაკავშირებული
შესწავლილი ტერმინოლოგიისა და მასალის გამეორება .
|
შეფასება:
|
განმავითარებელი
|
სასწავლო
მასალა და რესურსები
|
პატარა ყუთი,რომელშიც მოთავსებულია ცხოველებისა და ფრინველების მინიატურები,
ქაღალდზე ამობეჭდილი ცხოველებისა და ფრინველების სურათები,კვერცხის მინიატურა
|
გაკვეთილის
მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
1.
გამოწვევა:
თ.ქ. : Can you guess what is in the box ? (5 წთ.)
2.
ხ.დ: სვამს ცხოველთა განვითარების ციკლთან
დაკავშირებულ კითხვებს. (10 წთ.)
3.
თ.ქ.
-
Please, take out from this box the toy and name the
animal or bird you
have got. Try to answer the following questions:
Is it mammal?
What colour is it ?
What does it eat ?
Where does it live ? –On the farm , in the wood ? On the land ? In the water?
Can it fly ?
Can it walk ?
What is the name of its descendant ?
(15 წთ)
4.
ხ.დ.: მოსწავლეებს
სთხოვს გაიხსენონ ფაქტები იხვნისკარტას შესახებ. (5 წთ.)
5.
თ.ქ. : Please describe this egg .
Is it big or small ?
What colour is it ?
Describe its shell.(5 წთ)
6.
Feedback
Did you like the lesson
?
yes
no
Would you like to have
another integrated lesson ?
yes
no
|
Tuesday, 7 January 2014
INTEGRATED LESSON
LETTERS TO SANTA
გაკვეთილის
თემა:
|
Letters to Santa
|
სწავლების
საფეხური:
|
დაწყებითი საფეხური
|
კლასი :
|
IV
|
მოსწავლეთა რაოდენობა:
|
6
|
გაკვეთილის
მიზნები და ამოცანები:
|
მოსწავლეებზე წერილის წერის ტექნიკის გაცნობა.
ლექსიკონთან მუშაობის უნარ-ჩვევის განვითარება.
მოსწავლეებს შეუძლიათ შესწავლილი ლექსიკის ახალ
კონტექსტში გამოყენება.
ინდივიდუალურად მუშაობის უნარ-ჩვევის განვითარება.
|
შეფასება:
|
განმავითარებელი
|
სასწავლო
მასალა და რესურსები
|
ჩემს მიერ შექმნილი წერილი :
LETTER TO SANTA
ლექსიკონი
|
გაკვეთილის
მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
1.
გამოწვევა:
Do you believe
in Santa?
Do you write
letters to Santa?
When did you last write a letter to
Santa?
(6წთ.)
2.მოსწავლეებს ვაცნობ ოფიციალური წერილის
წერის წესებს.
(3 წთ.)
3. მთლიანობაში კითხულობენ წერილს,თარგმნიან,
რვეულში იწერენ და ლექსიკონში ეძებენ მათთვის
უცხო სიტყვებს.
(10 -15 წთ)
4. ლექსიკონის გამოყენებით ავსებენ წერილში
გამოტოვებულ სიტყვებს.
(10 წთ.)
5. საშინაო დავალების გამოკითხვა
(13 წთ.)
6. საშინაო დავალების მიცემა
(2წთ.) |
Subscribe to:
Comments (Atom)